Livrare și retur

Livrarea comenzii către tine se realizează prin curierat, respectiv FAN COURIER.

Pentru orice comandă trimisă de Luni până Vineri, între 10:00 și 18:00, vei primi confirmarea în maximum 48 de ore de la primirea comenzii. Dacă produsul se află în stoc, vei primi pe e-mail sau telefonic confirmarea disponibilității lui și data când coletul va ajunge la tine.

Din acest moment comanda ajunge la destinație în termen de 3-14 zile lucrătoare prin curier în funcție de tipul produselor alese, de identificarea produsului pe stoc și de orașul în care se va efectua comanda. Comenzile primite în week-end și în timpul sărbătorilor legale vor fi prelucrate în primele 24 de ore a următoarei zile lucrătoare.

Pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 Lei transportul este gratuit.

Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500 Lei taxa de transport este de 30 Lei.

În cazul în care adresa la care se dorește livrarea este în afara rețelei de curierat, livrarea se va face contra unui cost suplimentar, care vă va fi comunicat odată cu confirmarea telefonică a comenzii.

RETUR/SCHIMB

Care sunt condițiile de retur?

Este obligatoriu ca produsele să fie returnate într-o stare care să permită repunerea lor la vânzare. Conform legii poți returna produsele achiziționate în maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiții perfecte (în aceleași condiții în care au fost livrate) fără urme de uzură sau deteriorare a produsului sau a ambalajului, fără să fie folosite/modificate, însoțite de toate etichetele produsului și de documentele fiscale/factura fiscală.

Returul coletului trebuie anunțat pe mail, office@toproofing.ro sau telefon +40 723083425, sau se face în baza formularului de retur, completat de către Client și trimis la adresa de email office@toproofing.ro.

Când și unde expediez produsele?

Trebuie să expediați produsele cel mai târziu în termen de 30 de zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

Retururile se fac la adresa showroom-ului nostru: strada Republicii, nr. 34, sat Dragomirești-Deal, comuna Dragomirești-Vale, județul Ilfov, cod poștal 077096.

Cine suportă costul aferent returului produselor?

Costul aferent returului produselor este suportat de către dumneavoastră.

Cine suportă costul aferent livrării produselor dacă aleg să fac schimb?

În cazul schimburilor, vă vom livra gratis noul produs.

Prin ce modalitate voi primi banii înapoi?

Vă vom rambursa sumele exclusiv prin transfer bancar. Nu se vor percepe comisioane de către SC Top Roofing&Construction SRL ca urmare a unei astfel de rambursări.

În cât timp voi primi banii înapoi?

Vom efectua transferul bancar în maximum 14 zile de la data la care primim înapoi produsele sau din momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Vă vom confirma returul și transferul pe cale electronică sau telefonică.

Care este suma pe care o voi primi inapoi?

Vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării inițiale.

În cazul schimburilor, noua taxă de livrare este suportată de către noi. Dacă produsul cu care se dorește schimbul are o valoare mai mică decât valoarea produsului schimbat, diferența va fi rambursată de către noi prin transfer bancar. Dacă produsul cu care se dorește schimbul are o valoare mai mare decât valoarea produsului schimbat, va trebui să achitați diferența printr-una dintre metodele de plată acceptate.

Sunteți responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. În cazul în care produsele sunt deteriorate, returnate fără ambalajul inițial, cu ambalajul deteriorat, cu sigiliul și/sau etichetele și/sau accesorii lipsă/deteriorate, ne rezervăm dreptul de a reține suma ocazionată cu diminuarea valorii produselor.

Ce se intamplă dacă returul este refuzat?

În cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile de retur și returul este refuzat vă vom trimite produsele înapoi; costul aferent transportului este în totalitate suportat de către dumneavoastră și va trebui achitat în avans. În caz de refuz al coletului, ne rezervăm dreptul de a reține toate sumele achitate.

Am întrebări suplimentare legate de retururi/schimburi. Cum pot să le adresez?

Pentru orice întrebare suplimentară legată de retururi/schimburi, vă rugăm să ne contactați pe cale electronică la office@toproofing.ro sau telefonic la +40 723083425. Vă vom ajuta cu plăcere!

error: Continut protejat!